IMG-LOGO
نصب وب اپلیکیشن
دسته‌بندی پستها

ظهور همه امامان در یک منطقه

(ارسال شده توسط: فریما امیدی، 1398/07/17-18:24:41)
  • 695

سلام وقت بخیر 

چرا تمام پیامبران الهی که ادیان مختلف داشتند در یک منطقه خاص جغرافیای بودند و در دیگر مناطق پیامبر و دینی به وجود نیامده است ؟؟؟؟

با تشکر 

تصویر پروفایل
فرشته پوستي
1398/08/02-14:21:26

به نام خدا، سلام دوستان، وقت بخیر. فرشته پوستی هستم، دوست و همراه شما. دوستان عزیزم امیدوارم که حال قلبهاتون فوق‌العاده عالی باشه. عزیزان همراه در ادامه پاسخگویی به سوالاتی که در سایت من برتر قرار داده میشه به پرسشی برخوردم که دوست عزیزمون اینطور سوال خودشون رو مطرح کردند که چرا تمام پیامبران رو خداوند در یک منطقه خاص جغرافیایی مبعوث کرده و بقیه مناطق جهان پیامبری رو نداشته؟

دوستان در ابتدا من یک توضیحی رو خدمتتون عرض کنم، عزیزان برای پاسخ دادن به چنین پرسش‌هایی لازم هست که مطالعات دقیق و تحقیقات وسیعی در رابطه با تاریخ اسلام شخص انجام داده باشه که من چنین تخصصی رو ندارم اما از اونجایی که این پرسش در سایت ما قرار داده شده و از اونجایی که من مدتی هست برای اینکه درک دقیق‌تری نسبت به قوانین درست زندگی کردن پیدا کنم در تفسیر قرآن مطالعاتی رو دارم توضیحی رو خدمتتون عرض می‌کنم. دوست خوبم از تعدا 124 هزار پیامبری که خداوند مبعوث کرده در قرآن حکیم تنها به تعداد خیلی کمی از این رسولان اشاره شده تعداد 26 تا از این پیامبران در قرآن ذکر و نامشون برده شده ...

ادامه پاسخ در فایل صوتی زیر

 

 

 

ظهور پیامبران
12.9mb
5:38

توجه: این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.